Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

torsdag 17. desember 2009

Kallt & Klart

Nu har är vinterkylan här kallt är det i vart fall jag och Doffen gick tur, men med -13 blev det kallt om tassarna för lilleman så han fick lifta till och från under jackan till mig för att sluta att skaka , stackare. Jag som hade smörjt tassarna med specialfett och hade på han hundtäcke.
Men Eva var lite ego hon ville ut och se och känna solen i ansiktet, nu när den faktiskt kom fram det var så vackert ute. En timme i strålande väder och kyla som biter i kinderna gör något med humöret.
Det var liksom inte helt på topp igår när jag fick avslag på jobbet som jag så gärna velat ha men å andra sidan har min vänner fått köpt sig ett fint hus i veckan och en gammal vännina flyttar hit igen och influensa symtomerna på sprutan har avtagit så på benen igen :)



                                                                                                                                                                           Tack

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar