Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

mandag 7. desember 2009

Gotland

Jag satt och gick igenom mina bilder från i år och fastnade på höstlovet hemma på Gotland.Jag som är född och uppväxt på ön kommer alltid ha Gotland i mitt hjärtat. Och för alla er som inte varit där så är det helt klart värt ett besök.På höstlovet gick vi längs stränderna och letade sten en sak som ger mig total ro i själen, grillade bland raukarna med vänner och familj, såg på när pappas "pärar" kom upp ur jorden.Vi fick se både tranor hundratals gäss på flyttfoten och den ståtliga kungsörnen, det var mäktigt att se den sväva på luftströmmarna hög i det blå.Killarna i mitt liv sonen, mannen och pappa fiskade och tog upp en hel del flundra, stömming och id.Vi strosade runt i Visby med vänner och hade det allmänt bra.Gotland är helt en underbar plats på jorden med massor av små smultronställen att upptäcka..................... med eller utan kamera  : )





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar