Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

tirsdag 15. desember 2009






Idag har det varit julstämning i Hafjell strålande sol, lite nysnö och bara så vackert ute blev så inspirerad av vädret så det blev grillat till middag efter hela familjens önskan lammkotletter till mig nakkekotletter till Linus och korv till Axel mums.
Men min form har tyvärr inte varit lika strålande som vädret i går tog jag den berömda svininfluensa vaccinet känndes inte alls ,toppen tänkte jag men efter några timmar var jag illamående och idag är jag småfebrig öm i kroppen och fortfarande svagt illamående men hoppas på att det gett sig till imorgon.
Tänkte hinna med en lunch med en vän och kanske få glasögonen tillrättade just nu skaver de som f-n . Jag lyckade göra sönder mina andra här om dagen när jag städade typiskt men 10 minuter senare ringde de från optikern där jag sökt jobb som butiksbiträde och fick komma på jobbintervju så inget ont som inte har något gott med sig. Så nu hållar jag tummarna för jobb, hoppas,hoppas,hoppas! Men med 50st sökande så får man ju vara glad för att man kom på intervju då måste ju CVn vara ok.
Tack och hej för denna gång!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar