Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

mandag 17. januar 2011

Halsont och snö.

Så här såg det ut när jag reste hemifrån i fredags ser fint ut men var brrrrrrr -23 ute.

Linus var förkyld och tog sig en snapps för halsen i lördagskväll, nu är han mycket bättre det borde jag med ha gjort för idag har jag ont i halsen och är småfebrig men skall inhandla några citroner på butiken när jag hämtar Axel och dricka de färskpressade så kanske jag får dödat bakrerierna.
Hoppas går ju.

Här vart det äntligen lite sikt på vägen hem igår och den var ju inte perfekt den heller.

Axel hade det bra i baksätet med sin film och jag lyssnade på ljudbok framme. 
Jag har fått beställning på en kaka till fredag så nu är botten färdig och i frysen så den blir lätt att dela på torsdagskväll när den skall fyllas.

Men jag glömde att ungsluckan stod på glänt för att släppa ut restvärmen och shit vad jag rev mig på benet det gjorde bara såååå ONT aj så arg jag blev på mig själv .

Ute är det minusgrader och varit länge ändå verkar det som mina och Axels iskreationer försvinner frågan är om de frystorkar kanske?

Stjärnorna blir bara mindre och mindre.

Nu börjar det bli ordentlig vinter här med annat än isgatan i Strömstad igår den gillade jag inte blankis med vatten på är ingen hit trots dubbar och fyrhjulsdrift.


Räcket ser nästan pepparkakshusdekorerat ut.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar