Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

torsdag 13. januar 2011

En helt vanlig dag.....

Det börjar i köket med att bre en hel hög med mackor till Axel och mig , frukost , lunch och mellanmål.

Varierande pålägg

Och ner i varsin matlåda, detta kommer jag inte sakna när vi flyttar.

Kl 8.30 lämnar Axel på skolan.

Det ser ut att bli en fin dag idag.

Det lyser i backen

och är väldigt vackert ute när jag går från bilen till jobbet

Ljusslingorna från julen sitter fortfarande uppe.


Där nede i det grå huset på hörnet sitter jag bakom en disk på dagarna och försöker lösa gästernas problem och ge ut info, idag bokade jag stugor och båtbiljetter vad gör man inte för att få nöjda gäster :)

Skidskolan hade fototajm på eftermiddagen.

De satt på Hafjells fina snöborg.

Kl 16.25 hämtar jag Axel på skolan vi åker hem via butiken så vi får med oss lite mjölk och bröd.


Idag åt vi kyckling och ris till middag :)
Nu har Doffen fått en tur i snålblåst och -14,
Axel ligger i sin säng var uppe och sa god natt vid niotiden tvättmaskin och diskmaskin går för fullt och jag skall segna ner i soffan en stund innan John Blund dyker upp...
så har en helt vanlig dag på Bjerkli rullat på ........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar