Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

mandag 1. november 2010

Måndag!

Så här läskig såg Axel ut när han var drakula igår kväll
han var ute på en liten Halloweenrunda med några killar i klassen,
bara så kul tyckte han så det skulle han göra till en tradition.

I dag fyller min väninna år så då överaskade jag henne med middag och muffins efter jobbet.
Det blev morotsmuffins dekorerat med snöflingor, blommor och ljus.
Middagen blev mexicanska Enchiladas med kyckling!
Det har jag inte lagat förut men fick det hos Axelssons i Stockholm och tyckte det var himla gott.
Detta blev inte helt som Elisabets för vi har ju inte smaksatt creme fraise här i norge men detta blev gott ändå, så nu har jag en ny rätt på min meny, receptet kommer på


Nu har vi firat Ulrica ,Grattis!!!!
Axel har läst sina läxor det gick faktiskt riktigt bra han börjar bli duktig på att läsa, skriva uppsats tycker han däremot är svårt men efter dryga timmen fick vi ihop  9 settningar om legoland så nu är vi i mål.
Ha de!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar