Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

søndag 7. november 2010

Helgpyssel!



Titta vilket fint hjärta jag hittade på Kremmerhuset en av mina favobutiker passade in så fint vi ingången nere hos oss.
I veckan jag har jag pysslat det blev 4 dörrkransar bla.
En nere vid ingången

En på lekstugan

En på vedbodsdörren men den har tyvärr blivit attakerad
  av småfåglarna som inte gillade min pyntfågel :(

Och den sista till Ulrica som hade födelsedag.

Dessa fina rosor kunde jag inte motstå när jag var i blomsterbutiken de har en väldig speciell fär g åt lila men det syntes ju inte här, hm den bilden hade jag redigerat helt fel i färgen tittade bara på att jag ville ha svart bakgrund.

Fågelbordet är på plats och det är till och ifrån trafikstockning i Bjerkli fly through .
Det har varit en underbar massiv tjock frost över det mesta här i baksidan denna helg.

och solen har allt tittat fram .


Vi har njutit sena, långa frukostar tillsammans.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar