Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

onsdag 17. februar 2010

Titta det snöar.....

Idag har Øyer fått ett nytt lite vitt och bländande lager nysnö.
Men på med broddar, mössa och vantar så är vi redo för tur.

många fina snøfnugg såg vi

och snart var Doffen och jag hemma igen

Då fick dörrkransen en uppiffning medan Axel stod nyfiken innanför

Eftersom Linus jobba kväll passade jag på att äta fisk ( för er som inte vet är han allergisk mot fisk )
Så jag råstekte morötter ,potatis och broccoli sedan stekte jag också laxen och värmde lite rømme i pannan efterpå, det vart mums fillibabba!!!
Till desert blev det en ruta

av den nya kvikklunsjen med havsalt.
Nu skall jag avsluta med ett varmt härligt bad med ljus, badsalt och en bra bok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar