Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

lørdag 13. februar 2010

Firandets dag!

Idag började vi med en härlig sovmorgon och när vi väl åt frukost strålade solen över Hafjell och tro det eller ej men solen börjar sakta komma tillbaka till "baksia" jag såg den på ena hörnat av tomten nu i veckan .Vilken gjädje bara de är värt att fira med pompa och ståt.
I allafall så drog vi till backen hela familjen utan Doffen som spydde 2 gånger i våran säng födelsedagsbarnet var inte i form jag undrar om han tog helt av med 3-årsdags firandet i natt med en tur i barskåpet .
I backen mötte vi JonPatric .

Vädrer kunde inte vartit bättre.

Blå himmel och näst intill helt vindstilla.

Linus provade ny jacka ,hjälm och brillor och Axel åkte i skogen.

Där står alla tre gutter på tur ned i skogen.

Medan jag höll mig till de preppade løyperna.
Vi åt en god lunch på Gaia.
Väl hemma igen fick jag och Doffen gå oss en tur och han hade kvicknat till igen men

vårat "turtorn" som jag och Doff satte upp i början av veckan hade "vissnat" lite.
Väl hemma fick Doffen ett stort ben av Axel i födelsedagspresent som han snabbt kröp in under bordet och gick till atack på.
Vi tog en kall öl, lagade pizza och såg lite os sändningar på tv.
Sedan var det dags för mer firande Axel hade hållt sitt avtal denna vecka,  mamma har morsdag imorgon alltså jag, Doffen fyller 3 år och sedan är det ju alla hjärtans dag imorgon och eftersom Linus jobbar då så slog vi ihop allt firande till ikväll med denna :)
Så trevlig Alla Hjärtans dag till er alla från oss alla !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar