Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

torsdag 25. februar 2010

22-2-2010

Så vart Linus och jag ett år äldre igen men skall väl säga att denna födelsedagen
 går inte till historiens bästa trots
Vackra blommor
och fina presenter, här är några av dem
( nu har vi oxå web kamera, tusen tack familjen Hjemgaard )
Axel testar mina nya hörlurar.
Vi hade planerat middag för när och kära och jag gladde mig stort när årets magsjuka/miniinfluensa helt oväntat drog in över Bjerkli fredagnatt började Axel, söndagkväll fick Linus sin dom och min började på jobbet på födelsedagen som slutade i sängen med hög feber och värk i kroppen, magont fick vi alla.
Jag som är största kakmonsteret nummer 1 har ännu inte smakat på tårtan som står så fint i kylen.
Men nu är vi på benen alle sammen igen så ingen skada sked och vi hoppas att några vänner dyker upp på middag imorgonkväll istället så får vi fira lite då istället.
Vi har Sverige besök av svåger och två av Axels kusiner igår morse var det -25 och deras bil ville till slut starta så de kom till skidbacken.
Av dem fick Axel en "magisk elktoboll" eller vad det nu heter men lycklig blev han Doffen gillade inte den och pep som den hund han är den var farlig i hans ögon.
medan vi digga den ,vacker eller hur?
Axel och Vilma har spelat Monopol i 3 dagar till och från till Axels stora lycka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar