Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

torsdag 10. mars 2011

Semledagen

Jag sände in en bild i tidningen för att insperera norskarna till att baka semlor
eller fastlaveboller som de kallar dem de fyller de med lite hallonsylt och grädde, jag gillar allt de svenska bättre :)
Jag fick en vacker badebomb av Axelssons var här
Den jag badkaret och boken hade en date i över en timme
Lite ovant med simmande rosenblad i badet när jag klav upp såg jag ut som ett russin
och luktade som en blommande rosenträdgård.
Jag njöt i fulla drag, nästa hus må ha ett badkar.
Med ljus får man riktig spa känsla.
Igår kväll hade Axel och jag middagsbesök och eftersom vi inte åt semlor i tisdags
så blev det småsemlor igår till dessert.
men eftersom de inte gillar mandelmasse blev de fyllda med vaniljkräm.
Hoppas ni oxå fick med er en semla i tisdags ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar