Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

mandag 7. mars 2011

En ledig dag i mars

Idag hade jag första dagen på evigheter som jag var ledig utan något spec. på programmet jag skulle bara inom mäklaren i Lillehammer med ett kontrakt.
så när jag fått Axel till bussen tog jag och Doffen en tur sedan fick jag tvättat några maskiner tvätt och sorterat och släng en massa sopor.
Sedan bar det av till byn för fika med Mette först i byn och med Elida på strandtorget och lite shopping.
Det blev lite mer ljus för jag har snart eldat upp mina vårljus jag köpte för några veckor sedan och denna gången blev det oxå ett fynd på Nille 21 mindre blockljus för 45 kr

Sedan blev det små ljuslyktor till fönstret i badet , det blev också en brun tvåldispenser.
Och det sista av min födelsedagspengar gick på detta ovan i härliga vårfärger.
Denna fina fick jag av Elida och passar perfekt på denna väggen.

Idag blev det grillat :)
Inte väder för att sitta ute men grillat är gott inne med.
Sedan blev det lekselesning med Axel.
Nu har Axel tagit kvällen och jag skall sega ned i soffan för lite bröllopstv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar