Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

lørdag 12. mars 2011

Helg igen!

Doffen är glad över solen och kosar sig på fårfällen i sol och med ben.
Ute är det vårväder och takras vilken staketet inte gillar helt
eller mina stackars syrenbuskar som det gått hårt åt denna gång.
Axel  kollar in de första 16 flyttkartongerna jag köpt nu är väl 5 fyllda ,med det syns ju inte i huset.
I går blev det våfflor när jag fick Oslobesök
Karianne och tjejerna kom inom
Maja är bara så söt
Marte med och de gillade Linus krona.
"Prinsessorna fick oxå kaka"
Imorse kosade sig dessa två framför tvn innan frukost.
Nystekta frallor blev det.
Sedan kom Emmie, magnus och Emil på besök till Axel och de lekte ute i solen.
Efter en stund dök Maria oxå upp hon var ute på joggingtur så vi tog en kaffe ute på bänken i solen och så fick jag hjälp att flytta ut en säng ur gästrummet, supert!
När Maria gick kom Tom för att hämta barnen så det blev en kaffe till och så fick jag hjälp att få ner ett element ,Axel följde med så jag blev barnfri. Så åkte dem och då kom Karianne och jag hade tur att få lite hjälp med att tejpa i mitt målarprojekt, så besök är inte att förakta.
Och det är ju väldigt trevlig i tillägg ;oD
Efter allt kaffe blev det "unkarlsmiddag" på mig och sedan målarstuga.

Denna bastu skall bli en aningen ljusare innan husvisning tänkte jag så nu har jag grundat den ikväll och snacka om att väggen sög färg.
Men det blev ljust skall bli spännande imorgon och se vaniljfärgen jag köpte idag på väggen.
Nu blir det nog ett bad och sedan kvällen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar