Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

lørdag 12. februar 2011

En solig dag!

Igår när den värsta "snöstormen" gett sig blev det härligt soligt ute.

Utsikten fråns svärmors garage går inte av för hackor.

Doffen och jag var nede en tur vid bryggan när vi kom fram efter 4,5 timme i hyrbilen på ned mot Strömstad
våran bil är på verkstad och för repona fixade och ja numera kan jag kanske tänka mig automat i framtiden efter 35 mil med det, läskigt till en början men skönt i köerna i Oslo.

Där stå min hyrbil och idag var det -11 när vi klev upp och stålande solsken så Doffen och jag tog oss en timmes tur på de genomisiga vägarna.
Folk klagar över vägarna uppe hos oss men då har de inte varit på småvägarna i strömstad kan jag bara meddela.


Svärmors garage börjar ta form.

redo för tur.

väg bild 1 och denna är inte illa.


men de anra här ovan var inte kul att köra på skulle jag tro.


Men solen strålade och vi hörde fåglarna i buskarna så härligt var det.

Vackert, is på havet.

och Doffen fann så klart en kotte :)


Sedan tog han ett snöbad med kläderna på

dripp dropp lite vårkänsla.
God helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar