Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

fredag 4. februar 2011

Akvariumtrubbel

I tisdags fann jag ut att akvariumet läckte så då blev det att delvis tömma det och

Med hjälp av limpistol och dagstidningen klarade vi oss till idag


Då fick jag låna ett akvarium av min chef som till Axels stora förvåning var en kvinna
 han trodde alla chefer var män
så då lärde han något nytt idag :)

Axels skelettfisk ser ju redan halvdöd ut.

Efter många timmar denna fredagkväll är nu fiskarna tryggt över i deras nya bostad nu skall jag bara se om någon vi adoptera halvparten för låne akvariuet är ju hälften så stort som det gammla.

Växter blev det mycket tillövers.

Imorse vaknade vi till ca 10 cm puder och framåt dagen blev det sol :)

Jag och min Doff tog oss en tur


Kos med nysnö, vitt och fint igen.


Vi hälsade oxå på fjordingkorsningen
 , en lurig sötnos, men så länge han är bak staketet går det fint.
Han hade sällskap av de andra i hagen sin.

Posten fick vi oxå med oss.

Jag var på shopping efter frissan idag så Axel fick lite modellera och det blev många skapelser där.

Katt

Hund

Flodhäst

Slända

En groggy orm och mammas groda .

Jag fixade ett kort till min Kusins lilla Emma :)


Fyndade oxå massor 2 bh 9 par barnstrumpor och 5 par trosor för 220:- helt ok pris skulle kostat över tusenlappen men de bygger om på strandtorget så fina ombyggningsreor.

när jag gjort denna kupp unnade jag mig lite härliga vårblommor.
Och nu skall jag slänga mig i soffan och invänta Linus som är på tur upp.
GOD HELG ALLESAMMEN!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar