Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

torsdag 2. desember 2010

Hus til salgs i Øyer

Vi skall flytte hjem til Sverige og må nå selge huset vårt.
Er du intressert eller har spørsmål så send meg en mail så ifall på.

Huset er ett horten hus fra 1983.
Garage og isolert dukkehus er oppsatt senere.
Huset er nymalt 2010 og ny stor terasse fra 2009.
Bruttoareal på 209 kvm boa på 189 kvm
Det er tilleggs isolert med 15 cm over hele loftet.
Insatt pelletskamin i kjellern 2007 og peise jøtul 3 oppe i stuen 2003
så fryse kommer du ikke til oå gjøre her.


Dubbelgarage byggt 1987 med utebod ved siden av.

Dukkehus byggt 1990, med sandkasse like vid siden av.

Vedbod under terassen



Inngansparti nede.
Pelletskamin i sluttet av gangen fra 2007

Vegger og tak malt 2006

Gjestesovrom nede stor og rymligt.
varmekabler i gulv

Sovrom 2 nede, varmekabler i gulv
Vegger lyset opp 2003

Gjestebad nede nymalt 2010

Bad nede renovert 1994, varme i gulv


Kjellerstuen/kontor ,nytt golv og nymalt 2010


Gammel fin peisovn


Åpen furutrapp til andre etage så varmen fra pelletovnen kommer opp
Som jeg bruker som bibliotek.

Stor lys stue , med peiseovn.

Med nydeli utsikkt

Sofa del

Spisedel


Delvis åpen kjøkkenløsning med barbord

Ikeakjøkken ståt insatt 2004 rostfrie vitvarer fra Whirepool
Delvis sandsteinplate i kjøkkenbenken


Genomgående eikparkett i kjøkken stue inlagd 2004



Side by side kjøleskap/fryser

Sovromsgang oppe nymalt og nytt golv 2010

Barnerom oppe ny vegg til vegg teppe og nye tapeter 2009


Sovom oppe tapeter og brystpanel fra 2003

Nytt flislagt bad oppe fra 2009  med inredning fra foss bad
nytt "stort" vindu fra 2009


Herlige og rolige omgivelser i baksia i Øyer med fine tur muligheter
och bra med sol sommertid.
Det er 5 km til Øyer sentrum max 5 min med bil og 20 km til Lillehammer ca 15 min.
Håper dette frister , det er en knall enebolig som kommer blir sårt savnet av meg.
Inflyttning i juni.

2 kommentarer:

  1. Anonym17:06:00

    hei :) vi er på utkikk etter hus, og så hørte jeg att dere skulle selge. hva blir prisene på dette da?
    vi er en familie på 5, som ønsker å bo i øyer, for jeg er her fra. vi leier nå ett hus på tretten.

    med vennlig hilsen May-Tove. :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Vi har nå precis lämnat over salget til privatmeglern så det kommer nok ut på finn.no om ca en månad men vi har ikke fått den endlige prisantydningen nå.
    Huset er nok mitt i blinken for dere med 4 sovrum ,2 stuer og to bad.
    Hilsen Eva

    SvarSlett