Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

lørdag 8. mai 2010

Vårpyssel

Denna hittade jag i trädgårdslandet.
Doffen och vänninans kattunge är väldigt intreserade av varandra
men jag tror att det var bra med lite glas imellan.

Idag har vi haft en strålande dag efter en rätt så kall vecka.
Vi har vart en tur till plantagen för lite vårblommor att pynta hemma med innan 17 maj.
Det blev lite stenmor vid ingången nede.
lite nytt i blomrabatten
Min "franska" hörna  med lavendel på altansidan
Lite lakan hann jag oxå att få tvättat
Linus har börjat med projekt trapp
De små leker med sitt

Evas fredagslyx rosa rosor
Fredagstaco till middag
Fredagens dessert hemlagade kokosbollar med chokladdoppad fruk, MUMS!!!
Vi har en soldyrkande hund, här utnytjar han dagens sista sol på altanen

I mogon kommer Mette hem och jag har varit hus vakt och "barnvakt" till denna
Som fortsatt är i livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar