Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

søndag 2. mai 2010

Topptur

Idag har Axel och jag
Och Doffen så klart

+ baksiefamiljen som bjöd med oss på topptur

Sol och blå himmel

Lite snö kvar i skidbacken

Blåsippor så fina det har jag nog inte sett tidigare här uppe

Brant väg upp och lekna hundar runt fötterna

Och en del vatten rinnande i stigen

Vackert när man kommer upp

Gott med en lite pause

med dricka o tilltugg

isigt i bäcken

Axel vart trött och fick först draghjälp av Doffen

Sedan fick han sitta på Toms rygg

Där uppe vi masten var vi och efter 2 timmar var vi hemma igen :)

Då prövade jag med färgning av min sugerpaste som jag skall göra kak och tårtdekorationer av

Fina färger blev det.
Sedan blev det en god middag med grillat lamm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar