Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

fredag 1. april 2011

Grillat är godast

Jag älskar att baka men jag kan ju inte äta allt så här göder jag arbetskollegorna lite :)

Grillat är helt enkelt godast och grillsäsongen på Bjerkli har ju startat för länge sedan.

I tisdags åt vi grillade hemmalagade ostburgare

idag yttrefile med rösti och grillade grönsaker, mums filibabba.

Sedan har jag fått äran att baka bröllopskaka till vänner i sommar och detta är en prov variant på denna smaken blir perfekt med någon liten ändring.
Utseendet blir en överraskning.

Idag hade jag en privat visning på huset och Bjerkli strålade på sitt bästa denna förmiddag ,nysnö och sol.

Sedan kunde jag inte motstå en bukett röda rosor när jag var i butiken.
God helg folkens!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar