Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

søndag 3. april 2011

Cykleväder i Øyer




Idag när jag kom hem från jobbet tog vi oss en tur och Axel kunde cykla från gårdsplanen ända ut på vägen utan farliga ispartier så han var jättenöjd .
Solen sken och det var helt underbart ute :)
Vi har fått början av våran "vårsjö" nere på åkern och fåglarna kvittrade för fullt, bäst att passa på att njuta för det skall bli regn i veckan såg jag.



Väk hemma efter turen slände jag ihop några äppelmuffins som jag skulle pynta till en tävling jag hittade.

Så här blev dem på temat Påsk!



Tack och god natt för denna gång nu ropar sängen högt efter mig känns det som :)
Rösta gärna på mina muffins på
http://www.misscupcake.se/list.php
Så blir jag väldigt glad :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar