Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

mandag 7. juni 2010

Hemmafix

En tur på haugen


Doffen är sliten

Nu skall trädgårdslandet bort
Jordgubbsplantorna är uppgrävda
De får ny plats bak huset i lådor
Linus skulle hjälpa mig få fram lite kompostjord
Plantorna på plats


Så var det dags för mina frösåddaplantor att komma ut tagetes och tomater bla.
Mina syrener jag satte sticklingar på för några år sedan ser ut till att blomma för första året :)
Axel vattnar blommorna på sitt sätt
Det blev grillat till middag
Och Axel hade två kompisar på övernattningsbesök

Så jag ordnade bullar till dem till melodifestivalen




     Så skall vi byta räcke på balkongen och måla husena i år

Linus snickrar och fixar och tycker det är rätt kul tror jag allt.






Det är i behov för att målas

Men med två höjdrädda människor har vi allt för högt hus har vi insett.
men detta blir nog bra när vi blir klara.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar