Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

fredag 16. april 2010

Hej!

Här är Liv och Klara eller Klara och Liv har inte helt koll på mina syterdöttrar än.
Jag pratade med Anna här om dagen och de skall få komma hem på prov någon dag, spännande men besökförbudet gäller även där. Men med tanke på vulkanutbrottet på Island och totalförbud i luftrummet ovanför norra europa för flyg så kommer man ju inte en snabbis till Stockholm heller.
Hoppas bara det ger sig till nästa helg så vi kommer iväg till Riga här hålles tummarna hårt för storm mot atlanten så alla farliga partiktar försvinner ut över havet.
På tal om Klara och Liv kom de ut i frisk för första gången igår så här söta var de då.
Idag var det sol och fint ute + 8 grader Doffen ville ut för att ligga i solen men när jag öppnade dörren så det ut så här
Stora hagelkorn vräkte ned
Och han ville snabbt in igen.
Så jag lyssnade på deckare medan jag bakade ut
lite kakor jag hade lovat en väninna att ordna.
E kakor jag har varit förkyld småfebrig några dagar
så degen var vällagrad i kylen,
Märktes inte på dessa som blev helt ok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar