Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

torsdag 8. september 2011

Mamma och pappa på besök

Jag la in alla bilder och skrev text och sedan försvann allt nu har jag lagt in det på nytt men då kom bilderna i fel ordning så vi börjar dagen bakvänt .
Mormor och Axel avslutade dagen i bubbelbadet.

Axel hjälpte till  i trädgården och klippte ned grenar
Pappa och Linus grävde bort trappen och skulle göra sluttande plan gång istället så vi kommer ner med gräsklipparen bättre.


Mitt projekt var ta bort FULA lådorna mitt i trädgården


Efter mycket regn de sista dagarna blev det en strålande kväll


Linus fick hjälpa mig med lite muskelkraft.

Mamma kunde inte komma igång fort nog med trädgården och det finns att göra.


Äppelkaka till besöket

Första middagen med föräldrarna i nya huset.

Vår nya skåpplats i matrummet.




Mitt målarprojekt ovan kylen inget finjobb men det blev bättre i väntan på skåp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar