Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

tirsdag 9. august 2011

Lite bröllopsbilder

Här kommer lite av mina favoritbilder från helgens bröllop i Lillehammer där Linus och jag var gäster pluss att jag fotade och bakade tårta en kul dag och vi önskar brudparet all lycka framöver.
Den underbara buketten


Kenneth och Laila

Min favobild av alla tror jag


Vigseln var på vackra Maihaugen



Bruden med Brutterskan som det heter på Gotland



Kyss i brudvalsen

Kenneth och hm heter det bruddnäbb när det är kille tro?????
Gilla att göra svartvita bilder helt enkelt

Lite lek med folket

Det kördes i en gammal fin bubbla


Mitt försök på bröllopstårta finns fler bilder på cafe bjerklibloggen min
Ringarna
Den vackra gåtfulla bruden

Brudnäbbarna och brudparet hoppar på min beställning

I denna ljuva sommartid......................

1 kommentar:

  1. Anonym18:38:00

    Hei, kjempe fine bilder av brudeparet =) Kjenner Laila, å hun var en kjempe fin brud =)
    Charlotte

    SvarSlett