Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

fredag 17. juni 2011

Sista tiden på Bjerkli

Barnen fick våfflor  när de kom från skolan :)

Sedan blåste de såpbubblor medan jag fick fortsätta packningen.

Vi bor i ett kaos men imorgon lördag skall huset tömmas helt och på söndag lämnas nyckeln.
Med en tår i ögat jag kommer sakna huset mitt.

Svalkade oss med en milkshake.

Axel klar för sista skoldagen i Norge.

Härligt med frystömning det blir mycket god mat på mig.

Sista grillnigen.

Nu har Linus kommit upp med bil och hängare

Idag skolkade jag packningen en stund och var inne på sjukhuset och hälsade på lille Elias min väninna Elidas baby som kom i all hast var ute 15 min efter de kom in dit.
Nu blir det nog inte fler inlägg på ett tag vet inte när vi har fungerande internett igen :)
Men då är vi i Sverige !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar