Antal besökare

Välkommen

Välkommen till Bjerkli!

torsdag 15. juli 2010

Blandat från Øyer i JUli 2010

Igår kväll var det spelning i Lilleputthammer med "Lilleputtbandet"
Vi var ett gäng där lyssnade tog ett glas rött och kosade oss med bra musik och njöt en solig kväll.



Nu kommer lite fortsättning på mina frösådda plantor som frodas så fint i min trädgård.




Och för första året har jag fått smaka på bären på detta träd trodde det var körsbär men det är ljusa bigaråer av något slag.

Dill och annat kommer upp i min låda

Förra helgen tror jag det var tog vi ett parti kubb borta på JJ:s med Ulrica Tom Peter och Mette
Tjejerna vann första runda ;)  sedan gick jag och Doffen hem
Det är sommar och det blir mycket grillning på oss, mums.
Idag var det bara såååå fint när jag kom hem från jobb och regnet äntligen slutat forsa ner.

Men av allt regn så var vägen hem ingen kul syn det hade gått ett ras.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar